B Y E M A R T I N

Tidigare idag lämnade Martin detta land för att istället bege sig till Österrike. Men först mellanlandade han i Sverige och i Halmstad där han för tillfället befinner sig. Fick nyssen se en bild där han sitter og äter pizza. Man blir ju lite avis.
Sara kom hem fra jobbet vid halv 5 och strax därefter lämnade jag lägenheten för att börja mitt jobb.
Kvällen på jobbet började hektiskt men de timmarna mellan 12 o 3 som brukar va helt sjukt galet jobbiga var denna kväll helt okej. Annika, Linda och jag gillade läget i baren!
Nu sitter jag i vårt vardagsrum. Sara sover och det är väl dags för mig snart også. Är lite sugen på att se Idol-finalen och tolfte avsnittet av Gossip Girl men vill inte rikera att väcka Sara.

Imorn är det antagligen min sista jobbdag här i Oslo. Känns helt overkligt. Både BU och BÄ känns det.

/Cocoliiiii

Kommentarer
Postat av: mamma marie

Åh då förstår jag att du kommer hem till mamma o lillebror på tisdag, BRA!

2009-12-12 @ 17:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0