D A R K

Herregud vad mørkt det ær. JAg ser knappt nånting hær i mørkret., Martin sovber, Sara førsøker sova o jag har inte blivit trøtt ænnu. Men kænner att trøttheten børjar smyga sig på.
Idag har vi jobbat allihopa. Martin kom hem fra Uppsala tidigt imorse o åkte næstan direkt t jobbet vad jag førstopd. Han had ekøpt fiberhavregryn t mig så imornbitti blir det havregrynsgrøt igjen. Mums!
Imorn jobbar vi allihopa igjen. Jag skulle inte jobbat egentligen men Isabell (som jag ahde upplærning med før 2 veckor sen), vil  inte jobba sjælv riktigt æn. Så jag ska vara med henne på jobbet ytterligare en gång. Bara bra før mig, klirr i kassan.
I søndagskvæll var mina jobbarkompisar hær på besøk. Vi gjorde tacos o sen drog vi ut en svæng. Ska berætta lite mer o lægga upp bilder snarast. Men inte i detta mørker iaf.
På fredag åker Marrtion till SVerige. Jag åker antagl 15 dec o Sara 22dec.

Nej nu får det vara nog.
Godnatt!

/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0