F R E T E X



Klockan är 00:00. Då får man önska sig nått.

Annika och jag har fått värsta träningspasset på stan idag. Hur mkt kalorier är det man säger man bränner på en hel dags shopping tro?!
Vi var runt i lite second hand butiker och köpte en hel del.
Annika köpte en rosa dunjacka, en skinnjacka, en tröja, en jacka till sin mamma och en pälsgrej att sy på dunjackans luva.
Jag köpte två linnen och en sammets jacka/bolero.
FRETEX i Oslo rekomenderas starkt. Det finns fyra stycken: majorstuen, grönland, grunerlökka o ullevål.
Efter shoppingen gick vi till jobbet och åt för personalpris. Hur trevligt som helst. Vår servitris var LINDA!
Vi promenerade sen hem till mig och bakade en kladdkaka. När den var klar mumsade vi kladdkaka framför "Twilight".
En superdag helt enkelt!
Kommer sakna mina Justisenflickor. Men vi ses i sommar!

/Caroline

Kommentarer
Postat av: Micke Wirén

Du får ALDRIG sluta skriva!!!

Lova det!

Välkommen hem till Sverige.

Kram

Micke

2009-12-15 @ 08:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0