H S T D I N O S L O

Nu sitter jag o væntar på att min væn Jocke ska ringa. Ænnu en halmstadbo som ær bosatt i Norge.
Eftersom det ær proppat med folk i ciity så bestæmde vi oss før att ses hemma hos mig istællet.

Jag har ægnat hela morgonen och førmiddagen med att titta på Obama på tv. Martin ringde innan och vi bestæmde oss før att gå till Grand Hotel ikvæll och se om det blir som det ær sagt att Obama ska komma ut og vinka litt från sin balkong. Hihi.
Efter det kanske jag ska møta upp Klara efter hennes jobb! Kanske kika på "Mæn som hatar kvinnor" eftersom hon inte har sett den ænnu.

/Caroline

Kommentarer
Postat av: Lina

Coooooooolt!

Saknar er, ses till jul Carro-flin! :D

Pusspuss

2009-12-10 @ 15:34:39
Postat av: Caroline

LINA!

Det var himlans koolt ska jag ta o tala om.

Om allt går som det ska så åker jag t hstd 15 dec.

Puss

2009-12-10 @ 21:28:14
URL: http://smkinoslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0