H S T D

Sitter hemma hos mor i Halmstad nu.
Bussresan gick fint men när vi kom till Göteborg började jag få sittsår. MENTALT. Hehe. 
Vår buss blev stoppad i tullen och alla fick hoppa ut, ta med sig all packning och gå igenom en kontroll där en narkotikahund sniffade på allt o alla. Efter det gick dom igjenom hela bussen med hunden medans passagerarna satt i ett väntrum och hade lagom kul. 
Första gången jag är med om att bussen stoppas i tullen. Spännande. "Tyvärr" hittade dom ingen smaskig narkotika i vår buss. Men jag tyckte allt att två snubbar såg lite mystiska ut. 
Mamma hämtade mig på Österskans og vi körde o handlade till julgodisbakning. 
Lillebror och jag gjorde ischoklad och Mamma gjorde saffransskorpor. 
På kvällen kom Anders o Alida med mat och sen blev det snask och på tv gick Bonde söker fru och sista avsnittet av Oskyldigt dömd. Mys.
 
Tänkte lägga in lite fina bilder på vår lilla "återföreningsfika" i mammans kök men sladden till kameran är försvunnen. Jag har antagligen lagt den på något supersmart ställe i väskan o kan nu inte hitta den.

Känns iaf kul att va i Halmstad. Saknar Oslo såklart iofs.

Funderar på att ta tag i att gå igjenom mitt rum och få undan lite grejer. Men är inte jättesugen på det. Det är så mkt grejer där inne att man knappt kommer in där. Det är så mkt grejer att jag nästan inte kan se vilken färg golvet har. Jaja, ni förstår nog.

Lite ärenden på stan är nog en bättre idé.

/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0