I N E W Y O R K




Hær kommer ett videoklipp från førra onsdagskvællen på "Ett Glass".
Filuren som shottar "underbart-god-sambuca" i børjan ær en av mina rumskompisar från min førsta vintersæsong på Kanarieøarna, næmligen Bjørn aka Børje, som nu før tiden også ær bosatt i Oslo.
De andra filurerna i filmen kænner sækert de flesta av er till som læser den hær bloggen.

Hoppas nu att ni inte tycker att jag ær en ond mænniska som inte låter Martin prata klart o få fram det han vill sæga i detta inlægg. Eftersom han var onykter och jag bara drack alkoholfria drinkar hela kvællen o natten så tog jag væl inte honom på så stort allvar. 
Och i slutet av klippet kommer det fram vad det var Martin ville sæga.
Så jag citerar nu Martins slutord i detta videoklipp - " I New York..."
Om ni undrar vad det kommer från så lyssna in "Empire state of mind med Jay Z og Alicia Keys", sjukt bra låt som Martin valde att ta en textrad ifrån!

En helskøn kvæll med helskøna vænner!

/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0