L A S T N I G H T

Sara sover. Eller det vet jag inte säkert eftersom jag inte kollat om hon är hemma eller inte men jag antar det.
Det har vart julebord på SherryHaugen ikväll aka galoppbanan, vårt jobb. Sara drog dit redan klockan tre eftersom dom skulle laga mat allihopa tillsammans. Väldigt trevligt!
Dessvärre blev det inget julbord för min del eftersom jag var tvungen att jobba på mitt andra jobb istället.
Kvällen o nattens jobb gick fint. Annika och jag hade följe till jobbet och gick inom affären och köpte Luciaglitter - vi blev så fina så! Vi hade tillomed matchat klänningar :)
Det var en del julebord som var bokade för kvällen. Det var väldigt stressigt och mycket ett tag men vi fixade det och kände oss duktiga.
Klockan nio kom Linda och joinade oss i baren och sen kom chefen, diskarna och DJn och sen var allt i full gång som vanligt. Allt gick som på räls och chefen öste beröm över mig - trevligt!
Vi slutade alla strax efter klockan tre och hade sedan följe hjem.

En bra sista kväll på jobbet.
Samtidigt som det är så J*******vla skönt att sluta så kommer jag sakna det. Kommer särskilt sakna mina bartjejer. Har trivts superbra med allihop!

Nu ringde Klara!

Snart dags för sängen.
Imorn är det dags för en liten julfest hos jobbarkompis Linda. Ska bli superkul!

/Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0