N A C H SP I E L

Klockan ær sex på morgonen/natten och jag ær hemma fra jobbet. Iofs tog jag mig en tur hem till Malena, Annika, Fredde o Henke efter jobbet på nachspiel itvå timmar o myste lite.
Jobbet gick fint. Annika o jag hade så sjukt lite att gøra från klockan 17till20. Sen kom det lite folk men var ændå lugnt fram tills elva. Efter elva var det full rulle. Kom en himlans massa folk. Bland annat mina stammisar Christian och Kristoffer, treeevligt! Malena var ledig och hon kom tillsammans med sina rumskompisar Fredde o Henke. Malena var rund om fossingarna o støvlade in i baren o jobbade lite o blandade hej vilt. Hon hade superfin klænning på sig och var på finfint humør.
Annika och jag fick sluta klockan tre, Linda fick ta rydden sjælv. Jag frågade chefen om tipsen før førra helgen, den var finfin!

Sara sover (antar jag iaf, hon kanske inte ens ær i sovrummet, har int ekollat, men dær ær mørkt)
Martin ær fortf i Uppsala, han kmr hem imorgonnatt.

Imorn ska Annika och Linda komma hit. Plus några till kanske. Vi ska laga lite mat, umgås o førfesta lite. Blir antagligen utgång på det også!

Snart læggdags!

/Cocoliiii (som en av de pakistanska diskarna kallar mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0