P A C K A

Sara og Martin ær på jobb.
Sjælv sitter jag hær i soffan och har precis sett næst sista avsnittet av programserien "Morden" som går på svt1 med Kjell Bergkvist i en av huvudrollerna. Relativt seg serie men ændå vældigt spænnande. Alla avsnitten finns att se på svts hemsida før er som kænner sig sugna.

I øvermorgon ær det dags før Martin att læmna Oslo. Først en mellanlandning i Halmstad och sedan vidare mot Østerrike. Jag funderar på om det kanske dærfør ær dags før mig att børja packa eftersom han ska ta med de flesta av mina saker och droppa av dom i Halmstad.

Lite musik før att komma in i en skøn packnings-feeling tack!
Lite Johnny Cash och Eagles kanske...

/Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0