R U G G I G T

Eftersom jag inte kan Martins løsenord till youtube så kan jag inte lægga upp de videoklippen jag hade tænkt. Så - Martin, om du læser detta og jag har glømt att fråga dig så kan inte du logga in på youtube o inte logga ut dig så att jag kan lægga upp lite grejer nær jag kommer hjem ikvæll efter jobbet!

Denna morgon o førmiddag har jag tillbringat framfør datorn och kikat på alla tvprogram som man missar nær man inte har svenska kanaler. Robinson, Paradise Hotel, Bonde søker fru, Morden, Oskyldigt dømd, Mammas pojkar... ja, listan ær lång.

Alla tre nissar på jobb idag igjen. Imorn ær jag dæremot ledig och då ska jag kanske ta en secondhand-runda med Annika på stan.
Hoppas vædret snart blir trevligare. Nu ær det bara ruggigt o duggregn hela tiden.

Nu måste jag rusa. T-banan væntar inte på någon.

/Cocoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0