R U N T O T H E H I L L S

Martin og Sara sover. Jag sitter i mørkret som vanligt.
Martin hade haft en vældigt lugn dag på jobbet så han satt uppe till klockan halv ett vid datorn, men eftersom han somnar så fort han lægger huvudet på kudden så kommer han ændå få en hel del sømn inatt.
Sara jobbar tidigt denna veckan o går og lægger sig vældig tidigt var kvæll. Idag hade hon fyllt kylskåpet med choklad som hon fått på jobbet, farligt. I kylskåpet finns from idag også en maffig kladdkaka jag gjorde tidigare idag. Får se hur många dagar den får stanna i kylskåpet innan jag smaskar i mig den. Hoppas kladdkakemonstret Klara kan komma o hjælpa mig o æta  upp den snarast!!!

Mitt jobb gikk fint idag. Jag fick hoppa in o køra ænnu en upplærningsdag med Isabell eftersom hon inte kænde sig riktigt sæker ænnu. Hennes førsta ensamma dag blir på Tisdag o jag tror hon kommer klara det galant!

Imornkvæll ska Sara o jag træffa vår jobbarkompis Tora som også jobbar på galoppen. En liten avslutnings-øl/fika/vad-det-nu-blir innan julen o min o Saras Sverigetur.

Nu ska jag lægga upp ytterligare ett litet videoklipp som ni ska få kika på.

/Cocolii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0