Day after day

Igår tog jag en tur i staden.
Jag tænkte møta upp Klara efter jobbet så klockan fyra var jag på "Zara" och kikade om hon var dær.
Passade på att kika på lite klæder också. Så himla mycket fint.
Helt suddenly dyker Klaras pojkvæn Thanny upp.
Vi får fatt i Klara och får reda på att hon ska sluta klockan halv 6.
Så jag o Thanny gick till hans jobb "Ett glass", satte oss och diskuterade allt mellan himmel och jord.

Jag passade på att fota lite!




Klara slutar jobbet och føljer med hem till mig.
Senare på kvællen færgar vi hennes hår.
Det blev superduperbra!



Martin degade i soffan efter en hård dags arbete.
Han kikade på "Lord of War"

 




Sara satt på nætet och i lurarna spelades det Lars Winnerbæck - INTE!





/Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0