Fikadags!

Idag smsade Klara och frågade om vi skulle ta en fika.
Så jag gick ner på stan och mötte upp med Thanny o Klara.
Vi åt himlans goda sötsaker på ett fik på KarlJohan.
Sem tog vi en tur runt på stan. Klara drog med oss i en massa butiker och gud vad sugen jag blev på att shoppa.
Klara är lika galen i kläder och skor som jag är.
Klaras pojkvän Thanny tycker dessvärre att det är rena sömnpillret att gå i affärer.
Himla trevlig dag på stan!
Nu har Klara också fått jobb. Hon börjar på Måndag på "Zara" på KarlJohan.
Hon var på intervju för nån dag sedan och fick beskedet idag. Så himla kul. Hoppas hon ska trivas!



Konstig barnbok om en snabelgubbe i skyltfönstret



Thanny provar rosa pälsjacka på damavdelningen på HM



Klara o Jag på KarlJohan. Jag böjer knäna för att inte se ut som en flaggstång bredvid Klarafina



Sweet as sugar!

/Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0