Fredag

Sara har dragit till jobbet på galoppbanan.
Idag är det löp och Sara ska stå i grillen, antagligen för sista gången denna säsong hoppas vi.
Det blir ju bara kallare och kallare nu.
Ikväll är det premiär för tacokväll och quiz på galoppbanan, hoppas det inte blir kaos!

Martin sover.
Han jobbade ju i natt. Ingen aning om när han var hemma. Han slutade jobbet klockan sju iaf.
Jag kommer antagligen väcka honom snart när jag sätter igång hårfönen.

Idag blir det 12timmarspass för mig som vanligt på fredagar.
Börjar 16 och slutar 04.
Men det blir ingen sovmorgon för det efts familjen kommer i bil från H-stad imorgonbitti.
Idag fick jag veta att även Klaras päron kommer hit över helgen!

Idag fyller vår vän lill-padde 21 år.
Grattis!

På onsdag fyller jag år!

/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0