Førsta utekvællen på 1,5 månad

Det blev faktiskt så att jag gick ut igårkvæll.
Alex på jobbet hørde av sig och sa att det skulle vara en konsert på Nichol and Son klockan ett.
Førfest hos Alex først, men efts jag jobbade på galoppbanan igårkvæll så blev det dessværre ingen førfest før min del. Klockan halv 12 møtte jag upp med Malena, Alex och deras kompis på Hausmanns gate.
Dærifrån tog vi taxi till Nichol and Son.
Førsta gången jag var dær.
Vældigt mysigt stælle.
Vet ej vad bandet hette tyværr, ska kolla upp det med Malena på Fredag!

 

 

 





 

/Caroline


Kommentarer
Postat av: Lina

Snygga örhängen! I like - är de nya lr Saras =)? Puss

2009-10-14 @ 13:39:23
Postat av: caroline

gillar du att jag har varit ute o festat?

drack halva minttuflaskan. Oooops :D

ørhænget ær mitt. det ær bara ett.

matchande halsband till også. med tre lænkar med kors. fiiiint.

Puss

2009-10-14 @ 18:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0