GLASSKVÄLL

Godkväll!

Sara sov 14 timmar i natt.
Jag frågar mig om det går att sova 14  timmar.
Detta är Sara ett levande bevis på.

Martin sov när jag gick upp vid tiotiden.
Han satte i sina öronproppar och sov vidare medans jag åt min gröt.

Idag har jag varit ute på Oslos gator och uträttat ärenden.
Jag var på Nordea och pratade med en väldigt trevlig man som hjälpte mig med min internetbank.
Så nu kan jag också göra överföringar och betala på nätet och sånt kul.
Jag skulle även hunnit med att gå till ungdomscentret och skrivit ut ett CV men det får bli en annan dag.

Ikväll ska Martin jobba.
Han börjar klockan 23 och slutar 7 imorgonbitti.
Intressant.

Jag jobbar imorgon.
Klockan 16 till 04.
Ska bli skojj.
Snart ska dom tydligen öppna upp Justisen så det ska bli två barer istället för en på övervåningen.
Plus att ett dansgolv håller på att byggas.
Spännande!

Sara och jag var nyss iväg och köpte glass.
Vi ska strax kolla på Stockholm Boogie.

Idag är sista ansökningsdagen till högskolan.
Jag hade redan sökt, gjorde inga ändringar.
Varken Martin eller Sara har sökt något. Dom har ANDRA planer för våren.

Idag ringde jag Viktor också.
Viktor är en kompis till våra hyresvärdar.
Han ska komma och kika på vårt kylskåp någon dag i nästa vecka.
Kylskåpsdörren har helt totalt ballat ur.

På Lördag kommer min mor, min bror och Anders hit.
Ska bli så himla kul.
Jag längtar!
Då ska jag visa dom Oslo.
Det kommer bli ett pressat schema eftersom dom bara är här Lör-Sön.
Skypade precis med mamma och gick igenom allt som hon ska ta med till mig.
Det är en lång lista.

/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0