Grått

Klockan ær redan fyra.
Jag gick upp vid 12, hade då fått 7 tmmars sømn. Helt okej.
Var hemma halv 5. Sara o Martin sov. Njøt av min kvikklunsj som låg i kylskåpet o væntade på mig.

Idag har Sara suttit vid sin dator o kollat på Hur man blir av med en kille på 10 dar.
Jag fick ett ryck och ægnade 1,5 timme till att stæda badrummet och køket. Martin bråkade med dammsugaren!

Ikvæll ska jag ut med min jobbarkompis Alexandra. Hon frågade igår ifall jag ville hænga med ut med henne og hennes kompis. Ska bli trevligt. Men det blir en lugn kvæll eftersom jag jobbar imorgon på galoppbanan.

/Caroline

Kommentarer
Postat av: Lina

Carro - lugn kväll? Jag fattar inte...

Men okej, Lina är ju inte med så du kanske lyckas för en gångs skull ;)

Puss

2009-10-04 @ 16:46:11
Postat av: Tess

Vad tycker du? Blogg.se eller metrobloggen? Skriv din kommentar i min blogg :)

2009-10-04 @ 17:32:04
URL: http://killmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0