Hstd-dag

Idag gick jag upp i tid vid halv 7.
Käkade frukost med mamma och sen var det dags för dusch.
Pappa kom o hämtade mig halv 10 och sen körde jag och besiktade hans bil.
Efter det körde jag till Capio och hälsade på alla där och lunchade med mamma.
Kul att alla var så glada att se mig och att man fortfarande känner sig välkommen, haha.
Mötte sedan upp Alex och Martin på Roberts coffee.

Här sitter Alex på Roberts coffees övervåning:



Efter fikat körde vi till Emmaus för att titta på en jacka jag hade lagt undan.
Köpte den och även en kappa i ull med pälskrage.
Hade även köpt en kappa med pälskrage dagen innan men jag var bara tvungen att köpa denna med.
Alex var himla sugen på den også men jag kunde bara inte släppa den.
Så här sitter jag nu med tre stycken nya jackor.... ja... herregyd...
Efter Emmaus åkte jag med Pappa på en visning. Himla pampigt hus men ack så mycket att renovera.
Jag åkte till min lägenhet och röjjde ut all mat o alla böcker.
Den 1november flyttar någon lycklig själ in i min underbara lägenhet.
Klockan 7 var det dags för myspys med pappa.
Vi köpte italiensk pizza på stantons och gick sen hem till pappa o gilla och kollade på "He's not that into you"
Lite choklad blev det også.
Sen fick jag åka och låsa upp för min granne som hade låst sig ute!
Nu är jag hemma hos mamma och har visat alla mina tre kappor.
Hon tycker om dom, wiiiie! Vilken tur.

Om en kvart fyller jag år.
Kommer bli en hektisk dag imorgon med mycket på schemat.

/Caroline

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som en najjsnajsnajs daaag =) Oj, var en del böcker att rensa ut, efter alla mina givna pocketsar :P Hoho!

2009-10-21 @ 01:02:11
Postat av: Sara

idag åker vi hem till OSCHLOO!

2009-10-22 @ 12:09:17
URL: http://lostpersonality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0