Minusgrader, plock och glada nyheter!


Kom till Uppsala i förrgår, anlände i strålande sol och så har helgen fortsatt. I torsdags lagade Lina kyllingenchiladas åt mig för jag hade inte ätit något på hela dagen. När hon mötte mig på busstationen så hade hon med sig en cheeseburgare åt mig, hon hade bett att få den inslagen i tre pappersomslag för att den skulle hålla värmen, sweet. 
Igår drack vi vin och lagade lite tacos, till efterrätt satt vi och skrattade åt gamla bilder och (faktiskt!) drack sjukt goda rom&cola. Fulla och glada drog vi in till stan (Lina skjutsade mig på cykeln i minusgrader), tydligen så är det cyklisterna som äger Uppsala, gångarna eller "the pedestrians" som vi kom fram till att det hette hatar man. För i Uppsala så skriker man på alla gångare och om möjligt cyklar på dom!
Vi kom till ett ställe som heter plock och det var klockrent på alla sätt:

+ Bra musik
+ Roliga bartenders
+ Goda drinkar (bra priser)
+ Bra musik (spelade maybeline carro! Har video på det haha)
+ Sköna människor i 30års åldern
+ Ingen trängsel i baren
+ Soffor utanför och en välinredd lokal i tecknet lounge
 
- Inga värmelampor utanför vid sofforna, var freeeezzing

Idag är det lördag och vi ska inom Uppsala domkyrka och sedan in till stan och fika på lLnnécafét, sedan lär det bli utgång i vinterUppsala igen!

/M 









Meet me at the hotel motel holiday inn KARRO!

Vilken låt...! 



Kommentarer
Postat av: caroline

Guuu va søta ni ær i høstsolen mina hallonbåtar!

Ni verkar ha en supermysig helg.

DET ÆR INTE OKEJ ATT GØRA EN SÅN VIDEO PÅ MIG :D

Fyfan vad sara o jag flabbade :D

PUSSS PÅ ER

2009-10-10 @ 13:46:54
Postat av: Walentin

söt tjej :)

2009-10-10 @ 16:45:31
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0