Pastakrydda

Martin är ett fan av kryddor.
Han har saknat pastakrydda något fruktansvärt.
Så nu när jag skulle få besök så bad han mig fråga om min mor inte skulle kunna köpa pastakrydda till honom.
Självklart gjorde hon det.
Morgonen när mor och lillebror kom upp i lägenhet låg Martin och sov.
Vi tog tillfället i akt och gick fram och la pizzakryddan i Martins hand.
Han sov som en stock och märkte ingenting så jag passade på att ta en bild.
När han vaknade fick han en glad överraskning!




/Caroline

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahah, vad sött! Gillar att Martin har öronproppar på sig =)

2009-10-18 @ 21:17:57
Postat av: tess

hahahahahahaahaa

2009-10-18 @ 23:43:58
URL: http://tessjansson.blogg.se/
Postat av: M



Øronproppar ær det som behøvs før en goood morgon/dags sømn! ^^

2009-10-22 @ 23:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0