Søndag och regn

God Morgon.
Jag gick upp før en timme sen.
Sara ligger fortfarande och sover. BAKIS-varning på henne!
Jag var hemma från jobbet vid fyratiden i natt. Då hade hon tydligen næstan precis gått och lagt sig.
Sara var ute med Klara igår. Først var dom på fest och sen var dom på Yatzi.
Jag jobbade klockan halv åtta till fyra. Mycket folk som vanligt. Jag och Alex gjorde ett kanonjobb æven igår.
Allt gick superduperbra och vi fløg runt i baren som på små rosa moln.
På onsdag ska Alex och jag gå ut och parta lite. Ska bli riktigt skojj!

Idag ær det søndag och det betyder ta det lugnt och vila.
Iofs så kanske jag ska ut med min væn Kajsa från Halmstad.
Vi får se.

/Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0