THRILLEEEEEER

God Kvæll.

Inget kul på tv.
Sara kollar Heroes på sin dator i sovrummet.
Martin røker på balkongen.
Jag tittar på Wrestling på tvn.
Cat on a hot tin roof går på tv. Haha. Vilken klassiker.



Jobbet var helt okej idag.
Toras dagens lunch blev supergod. Hon gjorde køttfærssås och slængde i alla møjliga kryddor.
Idag har det regnat cat and dogs. Jag skulle gått hem kl åtta från jobbet men det regnade så mycket att jag væntade till klockan nio så att jag kunde få skjuts med en av stammisarna till tåget.

Martin o Sara har inte gjort många knop idag.
Sara hade kollat en massa Heroes asvnitt.
Imorn ska hon på intervju med ett bemanningsføretag. Intressant! Hoppas det går finfint!
Vår væn Klara ska på intervju imorgon hos Zara!

Michael Jacksons video med "Thriller" ær på MTV. Den ær næstan obehaglig...
Fast dansen ær underbar.



Imorn ska jag bege mig till en simhall jag kollat upp!

/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0