God Morgon!

Vi gick upp vid halv 12.
Jag var hemma från jobbet klockan halv 5, då satt Martin fortf uppe vid datorn och väntade på att jag skulle komma hjem. Huvudet hamnade på kudden klockan 5. Då hade Sara redan sovit flera timmar.

Jobbet gick finfint. Jättemycket folk hela kvällen och hur mycket som helst att göra. Kul!
Nu får vi se om jag får komma tillbaka något mer efter dom här två provkvällarna eller om man får söka lyckan på något annat håll.

Idag har vi inga direkta uppdrag.
Dom två andra tjejerna i baren frågade om jag ville följa med ut ikväll. Ska fundera litt på det och bestämma mig sedan. Hade varit skönt att bara vara hemma och kika på en film med Martin og Sara. Kanske ta en promenad i det soliga vädret.

Får nog bli ett o annat True Blood avsnitt idag också. Hoppas hoppas.
Om inte Martin fastnar vid wow hela dagen plus kvällen plus natten ;)

Igårkväll var vi förresten hos Emmie också.
Sara Martin og Klara gick dit vid 8tiden och jag kom en timme senare.
Dom hade blivit bjudna på Margaritas och veggo-tacos.
När jag kom slickade jag skålarna på det som var kvar. Hur gott som helst!

Stay black!
/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0