Hei

Idag har det hänt mye spännande.
Martin o Sara var på lägenhetsvisning klockan 14.
Dom fick reda på attt vi var 4 stycken som hade blivit utvalda att få gå på visning. Av 100. 100 pers hade alltså svarat på lägenhetsannonsen och dom hade valt ut 4, bland annat oss. Helt syyykt.
Martin o Sara gillade lägenheten. Den var jättefin och nu väntar vi bara på att dom ska bestämma vilka som får den.
Medan Martin o Sara var på visning var jag i full gång med att fia iordning mig inför kvällen. Provjobb kl 16.
Allt gick bra. Jag jobbade 16 till 23. Tjejerna jag jobbade tillsammans med - Malena och Alexandra, var supertrevliga. Vi fungerade bra ihop.
Klockan elva kom chefen och sa att jag kunde gå hjem. Och att jag skulle komma tillbaka imornkväll kl 23. Wiie. Får se om det blir något mer efter det eller om han kickar ut mig. Men enligt Alexandra så är det väldigt få som han säger åt att komma tillbaka efter en provkväll. Så det är ju positivt iaf...

Ikväll/inatt/just nu... är Martin ute på stan tillsammans med våra kollektivkompisar Anna och Caroline, samt deras kompis Paulina. Förfesten höll till i vardagsrummet och det spelades musik på Martins dator. Det dracks rom och cola. Sara drack också nån grogg men hon och jag stannade hemma när de andra gick ut klockan halv 1. Vi la oss istället i sängen och kikade på det sista avsnittet av True Blood säsong ett. Vi vill se meeeer!
Nu har Sara somnat och jag sitter här och knappar på datorn. Känner mig inte så trött men det är kanske dags att sluta ögonen strax.

Kram på er alla!
/Caroline

Kommentarer
Postat av: Padde

Åh! fan va nice det låter! hoppas allt funkar och alla får jobb och så! True blood är ju bara bäst, har sett säsong 2 med det blir bara bättre och bättre! hoppas ni har det bäst puss puss!

2009-09-12 @ 12:47:14
Postat av: Mor o Lillebror

Fin fina filmer ni har filmat (:

Är det operan på martins pictures? det ljusa med stora glasfönster? Vad för jobb e det du trixar med? Hoppas det går bra med lägenheten!



Nado con calma hermana!

2009-09-12 @ 16:01:43
Postat av: Caroline

Nu har vi andra säsongen av True Blood också. Vi har sett första avsnittet hittills. Cant wait for more 2 come!!!!!!!



Yes, det är operhuset det i glas. Så himlans fint alltså. Jag måste med kila dit någon dag snart o kika.



Pusss!!!

2009-09-13 @ 12:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0