Kväll

Klockan är kvart över 12.
Sara håller i en kortlek och leker nån lek med mig o Martin. Hon leker spågumma och ställer massa frågor.
Nyss skulle vi gissa vad det var för kort hon hade högst i kortleken utan att få se kortet. Jag fick första kortet och gissade rätt. Martin fick andra och gissade rätt han med. Kusligt värre.... En chans på 52 kort lixom...

Ikväll har Sara o Jag tittat på tv och ätit choklad. Sara drack apelsinjuice och jag drack lättmjölk.
Martin har suttit vid datorn.
Strax ska vi sätta på en film.
Fast nu verkar det som att Martin o Sara ska spela INDIEN.
Fast nu spelar dom stress.

Imorgon är det depositionsdags. Klockan 11.
Klockan 4 börjar jag jobba.

/Caroline

Kommentarer
Postat av: mamma marie

Jättefina bilder och Ni är såååå fiina, vill se även den andra kjolen, puss! Mamma Marie

2009-09-19 @ 00:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0