Lägenhetskontrakt

Vid ett skulle vi träffa Andreas (killen som har lägenheten) och skriva kontrakt.
Några minuter över ett stod vi i den läbbiga hissen på väg upp till lägenheten på femte våningen.
Kontraktet var finfint och Martin skrev på och alla blev glada.
De som bor i lägenhten ska tillbringa tre månader i New Zeeland.
Nästa vecka får vi flytta in, närmare bestämt den 22 september. Vi har skrivit på till den första januari men Martin kommer åka någongång i mitten på December och Sara och Jag planerar att åka till Sverige den 21 december.
Efter kontraktet var klart stötte vi ihop med Saras hstdvänner på gatan.
Martin gick hem för att playa dator.
Sara och jag drog en sväng på stan. Vi gick förbi UFF och rotade i deras 10kronorslåda. Sara köpte två linnen och jag köpte två kjolar. Sammanlagt för 40NOK som sagt. Billigtbilligt.
Ikväll har vi stekt köttfärs och kikat på ytterligare 2 avsnitt av True Blood. Nu har vi endast 3 avsnitt kvar. Sen får vi hitta någon ny serie att njuta och bli besatta av.

/Caroline

Kommentarer
Postat av: ellen

men jag fyller ju år den 20:e ! ):

2009-09-17 @ 10:56:53
URL: http://ensyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0