Onsdag

Idag har Martin joggat. Han sæger att han gick halv 11 och var tillbaka tjugo i tolv. Men vettefasen. Får væl tro på det då...
Sara o Jag har tvættat klæder. Intresseklubben antecknar.
Till lunch gjorde jag våfflor till gruppen. I frysen hittade vi fryst hemmagjord jordgubbssylt. Så jææææklans god!
Martin har søkt 3 jobb idag. Hoppas hoppas.
Några gossip girl avsnitt har vi sett också.
Imorn ska Sara jobba på galoppbanan. Upplærning.
Lina kanske kommer imorn från Uppsala. Imorn eller Fredag kommer hon. Ska bli trevligt!
Martin fyller ju år på Lørdag och eftersom Sara o jag jobbar så måste Martin ha nån att fira sin 25årsdag tillsammans med. LINAAAAAA!
Martin var på nautilus idag også. På storgata. Frågade om medlemsavgift. Man måste køpa medlemsskap før minst ett halvår. Knasigt.

/Caroline

Kommentarer
Postat av: sara

like

2009-09-23 @ 23:15:40
URL: http://lostpersonality.blogg.se/
Postat av: sara

de va inte jag som skrev, ARG!!!!!!

2009-09-23 @ 23:22:09
URL: http://lostpersonality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0