Slappedag

God eftermiddag.
Idag har Sara och jag tittat sönder oss på True Blood.
Martin satt uppe hela natten och kollade till avsnitt nio. Så idag var Sara och jag tvungna att hinna ikapp lite. Vi är nu på avsnitt åtta. Vi har alla tre fastnat totalt i serien.

Martin lämnade lägenheten för några timmar sen och är fortf inte tillbaka. Vi vet inte alls vad han håller hus. Strosar på stan antar vi?
Sara gick precis och duschade. Om en stund ska vi dra till Klara och tillbringa kvällen där med att chilla.

From idag fungerar mitt norska nummer. Snart även Martins också.
Jag gick in på chess hemsida och aktiverade det. Lätt som en plätt.

Tyvärr inget mer nytt på lägenhetsfronten. Vi har en visning på Fredag (imorgon) så vi håller alla tummar vi har för att det ska gå bra.

/Caroline

Kommentarer
Postat av: Örjan

Lycka till med lägenheten, hoppas ni gillar den och får den

2009-09-10 @ 23:25:04
Postat av: M



Tack, många som ska se på den men vi ska visa framfötterna!

2009-09-11 @ 04:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0