Tidigt en morgon.

Det har redan blivit fredag och jag och Carro har precis gått upp. Jag känner på mig att Martin varit uppe hela natten igen och suttit vid datorn. Han är minnsann en nattmänniska. Iaf så var jag och Carro hemma hos Klara och Thanny igår för att se film. Och sen gjorde Klara pannkakor, så vi proppade i oss, sylt, glass och pannkakor. Grymt gott. När vi kom hem såg vi två avsnitt av true blood och somnade sedan snabbt.


Idag är det en stor dag för oss alla. Carro ska provjobba på Justisen, och jag och Martin ska på visning.

Ha en bra dag, och solen lyser varmt här idag igen.


/Sara

Kommentarer
Postat av: Mammis :-)

Hej Saris!

Hur går det med jobbsökandet? Och har ni fått ngt svar avs. lägenheten? Saknar dig snutt!



Puss och Kram /Mammis

2009-09-15 @ 11:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0