TORS-DAG

"Men Carro det ær Fredag nu.." sæger LINA.
Och det ær det actually!
Klockan ær øver tolv och hær sitter vi.

Sara o jag børjade jobba halv 3 på galoppbanan i eiksmarka.
Sara satte igång med att plocka fram till hamburgaregrillningen.
Sjælv gjorde jag rækmackor o førberedde Dagens lunch.
Vid 6tiden drog det igång på allvar. Oj med folk det kom. Galoppen børjade klockan 6 och det var 7 lopp allt som allt. Sara stod sjælv i hamburgaregrillen och jag hade hæcken full inne i restaurangen.
Vi skulle slutat halv tie men blev inte færdiga førens halv 12.
Jobbkvællen slutade bra med att snubben som jag passat upp med dricka sista timmen gav mig o sara en femhundring i dricks. Nice ;)
Nær vi sitter på tåget ringer Martin och undrar vart vi ær.
Vi kommer hem och upptæcker en Lina i vår soffa. Vi visste ju att hon skulle komma men inte IDAG.
Martin o Lina satt o åt i soffan.
På diskbænken stod min favoritmusli från SVERIGE som Lina hade køpt. Och en maaaaassa godis. Mums.
Vi satte igång kvællens IDOLavsnitt och njøt. Jag njøt mest av att se Erik, Nicklas och Gabriel.
Imorn ska Sara jobba på galoppbanan igen. Klockan fyratilltio typ. Jag ska jobba i baren klockan 21till04.
Martin o Lina ska... jaaa... utforska Oslo i think.




/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0